niedziela, 20 maja 2012

Jednak hiszpański:)

Wahałam się ostatnio czy zacząć naukę francuskiego czy hiszpańskiego... Ostatecznie wybór padł na hiszpański:)
Co nie oznacza, że odpuszczam sobie francuski- po prostu wrócę do niego, gdy opanuję solidne podstawy hiszpańskiego:)
Dlaczego on? Z kilku powodów min:
  • wydaje mi się łatwiejszy na początek
  • podoba mi się szeleszczenie tego języka:)
  • mam więcej materiałów do nauki;p 
  • po prostu mam na niego ochotę:)
Na pierwszy ogień idzie Audiokurs Edgara. Później samouczek. A później... To się jeszcze zobaczy:) No i oczywiście wszystko warte uwagi co uda mi się wygrzebać w internecie:) Linki będę dodawać do zakładki hiszpański :)

A na deser świetna piosenka Pauliny Rubio (btw to moja imienniczka! :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz