piątek, 1 czerwca 2012

Zaczynam Pizza Project! :D

Nadszedł czas rozpoczęcia eksperymentu Pizza Project :D Zasady są proste- nauczyć się jak najwięcej włoskiego w czasie 4 miesięcy.

Jaki mam plan na ten czas???
Będę się uczyć tylko i wyłącznie z materiałów znalezionych w sieci. Na początek chciałabym przerobić kurs włoskiego z Livemocha. Jednak będą to podstawy podstaw;p Później chciałabym tłumaczyć sobie włoskie piosenki:) To moja ulubiona metoda nauki:) Jednak do tego potrzebna jest gramatyka, której szczerze mówiąc nie cierpię;p Niestety tego nie da się ominąć...
Co jakiś czas będę zamieszczać małe podsumowania tego co robię. Myślę, że będzie mnie to dodatkowo motywować:) A jak wiecie czasem mam spore problemy z motywacją;p
Cały czas szukam nowych materiałów:) Szczególnie gramatyki i ćwiczeń. Stąd moja prośba: znacie może jakieś ciekawe strony do nauki włoskiego??? Będę wdzięczna za wszystko, co może mi się przydać:)

Ależ jestem ciekawa wyników tego eksperymentu! :D


10 komentarzy:

  1. Wariatki ;) oczywiście będę Was dopingować i cieszę się, że mam egzaminy, które wybiły mi z głowy pomysł na przyłączenie się do was!

    Jak coś znajdę odnośnie włoskiego to podeślę, ale wydaje mi się, że Raija byłaby w tej kwestii najbardziej kompetentna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko wariaci są coś warci!:D

      Usuń
    2. w takim razie jestem naprawdę dużo warta;p

      Usuń
    3. Aleksandra dziękuję za reklamę :D
      Cóż, ja akurat mam awersję do internetowych materiałów (nawet nie wiem dlaczego :(), bo co książka to książka ale... coś tam dla Ciebie wygrzebałam :)

      Tutaj jest trochę gramatyki, naprawdę ciekawie wytłumaczona: http://www.wloski.ang.pl/nauka

      Przejrzałam pośpieszenie i wydaję mi się, że może Ci to pomóc jak na początek :)

      To ja tylko będę trzymała kciuki i w razie jakichkolwiek wątpliwości to wiesz gdzie mnie znaleźć :D

      Usuń
  2. Polecam przejrzenie tej strony: http://uz-translations.net/?category=italian jest tam całe mnóstwo linków do materiałów z różnych języków

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. znam ta stronę i dość często tam zaglądam ale jakoś nie mogę znaleźć tam nic ciekawego dla siebie:(

      Usuń
    2. Przyznaję, że trzeba się wykazać cierpliwością żeby przejrzeć wszystkie materiały, ale czasami zdarzają się perełki- ja tam znalazłam sporo pożytecznych materiałów :)

      Usuń
  3. Fajny pomysł!
    Dobrze, że będziecie realizowały ten projekt we dwie, frajda i motywacja zdecydowanie wzrosną :)
    Ja też dzisiaj zaczynam naukę nowego języka i jestem tak samo podekscytowana :)

    Apropos materiałów, próbowałaś szukac na stronie BBC? Mają też podstronę dla włoskiego języka, może coś Cię zainteresuje. http://www.bbc.co.uk/languages/italian/

    Trzymam kciuki za podowodzenie akcji!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ah, wydaje mi się, że na www.slowka.pl też coś znajdziesz

      Usuń
  4. dzięki za wszystkie linki:)choć powiem szczerze, że wszystkie je znałam już wcześniej;p

    OdpowiedzUsuń